Kızlarr selam ☺️ bugün itibariyle 37.haftaya girdik yaklaşık iki haftadır ayakta kaldığımda yürüdüğümde rahim ağzında içeride bi yanma hissediyorum ama bazen o kadar can yakıyo ki bir adım atamıyorum kalakalıyorum öyle. İdrarla enfeksiyonla vs alakası yok tuvalette değil yürürken yanıyor. Doktor bebek başıyla bastırıyo ondan dedi ama bu açılmaya falan sebep olur mu hiç sormak aklıma gelmemiş o an. Yaşayan var kı böyle yanma hissini hafta da ilerledikçe heyecanlanıyorum inşallah açılma yapıyodur diye bi hevesliyim ssvd bekliyorum 🥰🥰