essmet Sevgili anneler ve anne adayları merhabalar . 21 haftalık hamileyim detaylı ultrasonda doktor bebeği görebilmek için tek bir noktadan çok sert bastırdı ve şuan canım acıyor siz böyle birşey yaşadaınız mı bebeğime birşey olmuşmudur
Busramom07 essmet olabiliyor genelde kilosu olan anne adaylarının ağrısı oluyor doktor da bebeğe daha iyi bakabilmek adına göbek deliği üzerinden veya rahimden biraz baskı uygulayabiliyor bebeğe zararı yok kaslarınız incinmiştr dinlenerek geçer korkmayın 🥰
Merve1234Merve Acınız geçti mi bi sorun oldu mu, aynı şeyi dün yaşadım çok kötüydü hala içim ağrıyor. Ağrıdan akşam boyu ağladım. Bebeğime bi şey oldu mu diye korktum
Mzzz Busramom07 ben zayıf olmama rağmen baya bastırdı falan açıkçası bende çok korkmustum içimden ne yapıyor bu diyordum ama bir sorun olmadı bebeğim doğdu bile bu işi bilen insanlar demekki sorun olmuyor ama insan ister istemez korkuyor