Merhaba, ben genoks ta yaptırdım numune Ankara’ya gönderiliyor. 11000′e yapıldı 5 gün içinde sonucum çıktı. Böyle şeyleri bir kere yaptığımız için diğer labaratuvarlarla kıyaslama yapamıyorum. Ben de internetten yorumlara baktım ve doktorum bu labaratuvarı önermişti. Ama bir arkadaşım da eurofins te yaptırmıştı onun doktoru da orayı önermişti. Onunki Fransa’ya gönderildi. Bu sebeple 2 haftada çıkmıştı.