Kızlar dün pik gördüm doktorla da destekledim 20 mm yumurta vardı bugün yarın çatlar dedi.
Dün ilişki oldu ama özür dileyerek söylüyorum pozisyon olarak ben üstteydim. Aniden gelişti yani 🙄 pozisyon çok önemli mi bilmiyorum ama bazıları önemli olduğunu söylüyor. Hemen kalkmayın, ayaklarınızı uzatın vs. Bir kürtajım var bu arada hemen hamile kalmıştım.
Bugün testim silikleşti çatladı sanırım. Eşimde bildiğim herhangi bir problem yok sperm adına.
Sizce bugün de ilişkiye girmeli miyim ? Gün aşırı diyorlar ama pozisyondan kaynaklı bir aksaklık olabilir mi sizce ? Normalde inanmam çok böyle şeylere ama bilemedim 🤦♀️