Kızlar benim bir kaç gündür kaşıntı başladı ellerimde ve ayaklarımda sonra bazen farklı yerler i. Doktoruma arayip söyledim hemen gel dedi. Kan bakıldı ve maalesef karaciğerdeki değerli yüksek çıktı, çok anormal bir şekilde değil ama 10 kat çıkmıştı, doktor bana bir ilaç başlamamı istedi düşürmek için ve 4 doz Çiğer geliştirici iğnesi verdi ne olur ne olmaz diye.
Daha vurmadım, iğneler vuranları yan etkisi gördünüz mü?. Doktor gelecek hafta bir daha kan bakacağız diyor, bu duruma benzer yaşayan var mı. Çok korkuyorum bebeğime erken alsınlar diye, doktor bir şey demedi ama iğneler vurulduğuna göre demek ki kendisi önlem alıyor. Bebeğim 35+4 daha 2900 kg çok küçük. Çok üzgünüm