Sezeryan olan anneler süreci az çok biliyorum ama sizden de fikir almak istiyorum pazartesi hayırlısıyla sezeryana gireceğim. Karna bastırma olayı ve sonda olayı herkesin dilinde ve beni de o korkuttu. Paylaşabileceğiniz tecrübeleriniz neler hastaneye gittikten sonra beni ne bekliyor 😂