Kızlar doğumu başlatacak her hangi birşey varmı 39+1 haftalığım hiç bir belirti yok normal doğum istiyorum aslında çok rahattım ama böyle zaman geçip doğmadıkça sanki doğuramıcakmışım gibi daha çok stres oluyorum birde insanlarda sürekli doğum ne zaman doğurmadın mı diye arayıp yazıyorlar daha çok strese sokuyorlar