Kardelenylmz
Aynıyız canım ben yeni gittim ayrıntılıya uygulama ya göre 20+3 doktor iki gün önde diyor çok şükür iyi her şey yolunda öok ayakta kalırsam bel ağrım ve bacak ağrım oluyo çünkü kilo lü hamile kaldım o yüzden bakalim ikinci gebe liğim olmasına rağmen aynı stresler kaygılar var bende 😄😅