Kızlar dün doktorum bebeğin başı baya aşağıya inmiş her an doğum olabilir dedi çatı muayenesi yaptı ondan beri belim makatima doğru sancı veriyor belim çok ağrıyor doğum sancısı nasıl girer kaç dk sürer bilemiyorum ilk hamileliğim doğum sancısı çekenler anlata bilir mi lütfen