Sema68 13 haftalık ikizlerime hamileyim sinüzit burun akıntım ve baş agrım var geçmiyor doktor dün antibiyotik yazdı KLAVUNAT nette zararı var diyolar doktor zararı yok dedi kararsız kaldım bu ilacı kullanan varmı daha önce ?
Melikeky Sema68 bu ilacı degil ama bende başka bi antibiyotik kullanmıştım enfeksiyon için prospektüste hamilelikte kullanılamaz yazıyor her ilaçta ama siz ona bakmayın doktorunuz verdiyse demekki kullanılabilir düzenli kullanın ki tekrar ilaç kullanmak zorunda kalmayın geçmiş olsun
Pembenattaniyeler Sema68 enfeksiyon bağlı bikaç antibiyotik bnde kullandım b kategorisindenmiş. Bi onada bakın isterseniz içiniz rahat etsin. Bnde çok tedirgin olmuştum antibiyotik alırken ama enfeksiyon olması daha riskli dedi doktor