Lykiav ilkten sonra insan öyle oluyo ikinciye karşı..hazır mıydım, ilk bebek etkilenecek mi , nasıl olcak, baş edebilecek miyim, yeterli olacakmıyım derken bir girdap oluyo ikinci gebelikte🥲ama doğduktan sonra hiçbir şey düşündüğün gibi olmayınca rahatlıyosun . Biz ikinciden sonra kardeş olayını çok sevdik şimdi 3 lüyoruz hiç vicdan ,acaba yok dört gözle bekliyoruz😂