_Daydreamer_89 Pitirciksu evet bende yaşadım resmen uzun 2 parmak kalınlıgındaydı hiç geçmicek sandım 6aydan sonra tamamen geçti
Iremakn Benim de 5. Gün öyle oldu hiç bir akıntı yok sadece şişlik var dikişi üzerinde boylu boyunca bir iki parmak neden oluyo bu