Tuba-hatip ben 75le kaldım genelde kilo fazla olunca normal doğum daha zor oluyo diyolar doktorum bana hep dikkat et kilo alma dedi Allaha şükür çyle çok çok kilo almadım doktorumda güzel gittin diyo sürekli 33+1 deyim şuan 84 kiloyum 8kilo aldım bence bu zaman kadar iyi ama şöyle söylim ben bol bol yürüdüm hergün yürüdüm nerdeyse ödem olmaması için kilo farklı ama çdemde çok şişiriyo bol bol su tüketin yürüyün 😊