S17 İki üç kaşık mantı yedim , sosunda acı varmış. Bol yoğurt yedim su içtim ama o su anne sütüne geçer mi
Pamuk S17 Ben herseyi yiyorum 1 aydır sütümü veriyorum.Doktorum annenin yediği ile sütun alakası yok dedi.Gercekten de sorun olmadı.
Cinarsaitinannesi S17 elbette acı süte geçer ama iki üç kaşıktan bişey olmaz bebek huysuzlanirsa fark edersin acidan kaynaklı olduğunu
yeschef-13 S17 hiç bir yediğiniz acı tatlı anne sütüne geçmez süt bezleri hormonla calısıyor yediklerimiz mideye gidiyor emzirme danışmanları doktorlar hep söylüyor bunlar eskilerin işleri işte 💐
S17 Pamuk bana da öyle dedi doktor ama hep bu inanış var ya acı yeme süte geçer cocuk gazlı olur falan diye o yüzden dikkat ediyorum bugün yedim ama sonradan süte geçeceği aklıma geldi hemen bıraktım yemedim bi kase yogurt yedim acısını alsın diye