Kardelenylmz hergun yiyorum. Ve sağlıklı değil hep sağlıksız şeyler yiyorum. İlk hamileligimde de aynısı oldu bu da öyle olacak gibi. Midemde sıkıntı var o yüzden peynir kaşar, domates,salatalık,yoğurt gibi şeyler yiyemiyorum. Mide asidim yükseliyor ve ekşime yapıyor. Bu durumda ne yapıcam bilmiyorum 😔😔😔 önerisi olan varsa nolur yazsın