Kızlar sonunda bu postu hayırlısıyla bende açıyorum😍 Ben dün dogum yaptım🥲 çok uzun ve karmaşık anlatmayacagım sizi yormayacagım ☺️Hikayemi burda bazılarınız hatırlıyordur 2 yıl önce erken dogum nedeniyle ikizlerimi kaybetmiştim ve mayısta tekrar hamile kaldım kürtaj oldum bebek gelişmedi gene kayıp gene hüzün derken haziranda kürtaj oldum tekrar hamile oldugumu ögrendim temmuzda 🤲🏻 Ve Allahım tekrar nasip etti ve çok şükür oglumu sağ salim kucagımıza aldık😍 burda sizlerle birlikte bende gün saydım🥲 biraz bebekte gerileme görüldügü için 36+4 de doktorumuz alalım dedi karın çevresinde 2 hafta gerileme oldu.
Epidural oldum asla kötü düşünmeyin herşey olup bitiyor evet biraz agrı var ama öle öldüm bittim berbar agrılar acılar degil ayaga kalktıktan sonra 5 kere yürüdüm sabaha kadar agrılarım hafifledi karın bastırma olayı evet biraz kötü ama asla dayanılmıcak agrı degil hiç korkmayın evladınız yanınızda oldugu için hepsi geçiyor ❤️ Darısı tüm bekleyenlere 😊❤️