37+3 haftalık gebeyim özde hanıma gidiyorum doğum onda istiyorum ama ilki normaldi normale girmiyolar galiba bide mesai saati dışında olursa hiç ihtimal yok ama ben rica edicek gündüz olursa doğumuma girmesi için bakalım az bı sure kaldı bekleyip gorucem yarında yine randevum var sorarım bakalım