Kızlar bugün 40+0 oldumm. Bebişin gelesi yok sancı filan yok 😁 artık pazartesi mecbur doktor alalım dedi suniyle baslayacagiz bakalım sonuç ne olacak dua edin nolur. Belki o zamana kadar kendi sancım filan gelir 🤲 Allah hepimize bir avazda kurtulmayı nasip etsin ❤️