Kızlar bugün bebeğim çok hareketliydi 1-2 saat öncede sol tarafıma sancı girdi ben gaz sancısı sandım çünkü yapamıyorum ama şuan vajinayla karın arasında bi sancı gibi hissediyorum orda baskı oluyor sanki sizce nedendir? Ve bebeğim bugün nerdeyse sol tarafa çok vurdu ağrıda o kısımda sanki hafiften bacağıma vuruyo gibi