Lilaaaaa Bana da bakar mısınız ? 8+4 bebeğim 🥰 
Nurdoga Lilaaaaa inanmazsn belki ilk fotoğraf ta kız geçti ikinciyi olgrnce erkek dedim ama tabiki içimizden geçen sağlıkla gelsin öncelikle
Lilaaaaa haticeinci en başından beri kız gibi hissediyorum. Erkek mi dersin 🥰 sağlıklı olsunda bebişlerimiz 🙏🏻
Nurdoga Deletedmom_72 erkek geçti tabi ama keseye göre yuvarlakta kız diyorlar içimden geçen erkek canm sağlıkla gelsin doktor sylemedimi
Nurdoga haticeinci canm sağlıkla gelsin inşallah gönlünden geçen neyse o olsun benimde içimde kız geçti ondan