asell13 hi anladım iyiymiş o zaman yok Hakan hoca aynen ilgili 2020 den beri hastasıyım ama klinikte daha hiç kontrole gitmedim sadece muayene oldum 12 Mart’ta gitmiştim 12 nisana kadar geçerli o zaman kimyasal gebelik geçirdim muayene de bir sorun çıkmadı ama hayla adet olmadım 1 hafta sonra tekrar haber ver dedi olmazsan acaba gitsem muayene mi kontrol mü merak ettim