Eezoo Merhaba anneler. Yarın 36 haftalık olcaz ama bebeğimin başı hala yukarda. Doktor 39a kadar beklerim dedi dönmezse sezaryene alcam dedi. Çok korkuyorum. Kime sordumsa bekle diyor. Böyle bir durum başından geçen var mı?
02efeninannesi Eezoo evet canim ayni sorun bizdede var 36+6 ama bebek dönmedi plesenta anterior deniyor hep bebegin eside rahim duvarınin önünde bizede sezeryan gorunuyor hayirli dogumlar olur insallah normalde sezeryanda farkli degil anne oluyosun sonucta üzülme hayirli dogumlar iste allahtan
MuhammetBetlDoan 02efeninannesi Eezoo canım bence bekleyin bebek zamanı geldimi döner benim arkadaşım 42 haftaya kadar bekledi çocuk kendısı dönüp normal dogum oldu bazen haftalar gunler yanlış olabılıyor çünkü
Rumeysaozcan Eezoo Canım benimde 36. Haftaya kadar tersti çok dua ettim dönsün diye inşirak süresini oku bol bol Allah’ın izniyle döner bebeğin
02efeninannesi MuhammetBetlDoan bizim doktorumuz beklemiyor 39 son bebekte ödem olusuyormus bebegi riske atmak istemem canim zaten plesenta önde yukari çıkmaz galiba bastan beri boyleydi 😢 artik tasimasida cok zor maalesef 😔