Benim nst de buna benziyor sanki ve doktorum dümdüz değil diye çalışamaz raporu verdi artık, haftalık kontrole çağırdı haftaya yeniden nst bakılacak, ev işini yasakladı, ilaç veya sürekli yatışa şu an için gerek yok dedi ama olabildiğince sakin istirahatle geçireceğim bu günleri. 🌷