Meliha06  Kızlar biz yarın 22 hafta oluyoruz 16 haftalıkken doktorum cinsiyete kız dedi 20 haftalıkken yine gittiğim de kız dedi aynı şekilde biz herseyini kız aldık değişme şansı var mı sizin gördüğünüz nedir lütfen bişey yazın?