Babyy_
Ben iğne gününü saymazsak 10. Gün test yapmaya başlamıştım . Silik çizgi çıkıyordu ama iğne etkisidir diye 2 gün yapmaya devam ettim sabah ve akşam . Doktoruma danıştım oda 12. Gün akşamı kan vermemi istedi . 43,87 ile pozitif olduğunu öğrendim o akşam . 2 gün arayla 3 gün tekrarladım 2,5 kat artıyordu . Bugün de keseyi gördük şükürler olsun . Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏