13 şubatta kürtaj oldum. 17 Şubat’ta hemen regl oldum. Doktorum 1 2 ay bekleyin bebek icin demisti. Aslında planlı değil ama 2 gün önce korunmasız bi iliski yaşadık. Bugün ovulasyon testi yaptım pozitif çıktı. Sperm vücutta 2 gün kalır mı? Ya da hamile kalırsam sorun olur mu acaba?