Bacılar 3 cm açılmam var sancı çok çok nadir oluyo nst de çok sancı çıkıyo yatış verdiler kabul etmedim sancıyı evde çekiyim diye bugün ikinci gün . Dün de hafif iç çamaşırıma leke tarzında kahverengi lekelenme oldu nişan dedikleri bu galiba her tuvalet ihtiyacında peçeteye hafif kahve leke gelmeye devam ediyo bugün de sümüksü daha yogun kahverengi leke geldi bu nişan kaç gün sürecek doktora gitmem gerekir mi tehlikeli bi durum olabılır mı ne yapacağım konusunda kararsızım birde suni sancı alsam mı tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz