Niloyaaaaa bende cuma yaptırdım iki güne sonuçlanır dediler evet özel olduğu için e-nabızda göremiyoruz hemen ne yazık ki ultrasondan da baktılar benim bebişin pozisyonu uygun olmadığı için kesin bir şey söylemedi ama erkeğe benziyor dedi bakalım haftaya cumartesi randevum var inşallah Allah gönlümüze göre verir güzel sonuçlar alırız Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻