Emine971797 o zaman medicalpark’a da çok yanaşma niye diye soracaksan hastaneden de doktordan da çok memnunum 32. Haftamdayım geçen Acıbadem bupadan mesaj geldi medikacslpark ile anlaşmayı 15 marttan sonra bitiyoruz diye daha doğrusu bitirmek gibi değil de %100 ödemeliden çıkarılıyormuş sanırım %25 filan biz ödeyeceğiz sinir oldum çünkü doğuma çok az kaldı ve en sık gideceğim zamanlar bu zamanlar. Sonra sigorta şirketini filan aradık elimizde olan bi şey değile getirdiler lafı. Eşim insan kaynaklarıyla görüştü şimdilik uzlaşma sağlamışlar ama uzun vadeli değil demiş yani her an %100 kısmından çıkabilir bilginiz olsun yoksa çok memnunum ben mecbur devam ederim doğuma az kaldı