aysnozclk ben de kestirdim, saçlarım kıvırcık. Uzundu ve hamile iken uğraşması ne zor tahmin edersiniz . Kulaklarıma kadar kestirdim, hamilelikte verdiğim en iyi karar 👏🏻 ne dinen ne bilimsel olarak böyle bir şey yok zaten, kesin gitsin rahat edersiniz