Ftmaa28 ben henüz hiç gitmedim kendisine. Hastaneler benim de çok içime sinmediği içim tereddütte kalıyorum…
Ama başka bir konuda arkadaş Acıbadem’de de yaptırdığını yazmış. Eğer o kadar bütçe ayırabilirsem orayı düşünebilirim belki.
Tahliller için muayenehanesinde de yapılıyor, dışarıdan getirilmesini de kabul ediyor sanırım. Şeker yükleme için biri muayenehanede yaptırmış ama “istersen eve yakın yerde de yaptırabilirsin” dedi yazmıştı diğer konuda.
İnstagramda da sürekli paylaşım yapıyor, kontrole gelirken kan ve idrar tahlillerinizi getirin diye…