Pazartesi sabah 8 buçukta doğumum var haftası dolduğu için doktorum önce suni deneyeceğiz olmazsa sezeryana alırız dedi bende direk sezeryana girip çıkma taraftarıyım hiç açılmam yoksa asıl soruma geleyim aç karna mı gitmek gerekiyor yoksa kahvaltı yapmalımıyım bunu doktoruma da soracağım ama önce size bir danışayım dedim