Nesli46 Sadeceanne2 yatağı dolapları hep mdf bizim gibi ranza değil o yüzden düzenleyemiyorum o şekilde
Sadeceanne2 Nesli46 bak şöyle yap yatağı kapıya yakın duvara konumlandır dolabı kapıya uzak Yatağın üstüne düşmeyecek şekilde konumlandırıp duvara sabit edebilirsin Demek istediğim bu rabbim korktuğunuza uğratmasın hiç birimizi inşallah
Nesli46 Burcu-2634 maşallah erken alışmış ne güzel bizim ev ufak olduğu için ayıramadım en başta şimdide zorlanıyorum ama hemen alışır eminim ayrılmak işimize gelmiyor pek🥲
Esra_Omer_21 Nesli46 1 buçuk yaşından beri odasında yatıyor şimdi 3 yaşına girdi kardeşi doğunca onuda 1 buçuk felan yaşına kadar yanımda sonra abisinin yanında yatıracağım nasipse
Nesli46 Esra_Omer_21 erkenden ayırmanız çok güzel maşallah bizim evimiz de 1+1 olmasaydı bende ayırırdım bu zamanlara kısmetmiş denicez bakalım 🤷🏻♀️☺️
Esra_Omer_21 Nesli46 inş çabuk alışır canım benmkide sanş eseri oldu ☺️ilk ewim küçükdü odası yokdu sonra bi anda taşınmamız gerekti salon yerine oğluma oda yapmayı tercih ettim o zaman da bir buçuk yaşında idi çok kolaylık güzel bi tasadüf oldu bana