Cigdem377 34haftalık hamileyim 1hafta önden gidiyo bebeğim sezeryan doğum olucak bu durumu yaşayan anneler yazabilir mi
Mehtap18 Bizde 30+4 olduk aynı şekilde bebeğim önden gidiyor ve previa totalis, bacak aranızda çok ağrı oluyor mu nasıl geçiyor sizin? Doktor en geç 37 de alırız dedi sizin de durum aynı mı
Cigdem377 Mehtap18 evet bende de ağrı oluyo şuanda karnımda ve kasıklarımda sancı gibi bi ağrı var benimkide 38i bekleriz dedi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah☺️
HamzaKereminnAnnesi Mehtap18 31+0 olarak 37. Haftada sezeryanla alacaklar bebek 33+2 ile uyumlu gestasyonel diyabetim var felaket kasık ağrım oluyor 1 kere kanamam 1 kere lekelenmem oldu gün geçtikçe dahada endişeleniyorum genel durumla ilgili
Mehtap18 @HamzaKereminnAnnesi bende 35+3 üm Şuan, son 3 gündür öyle bir ağrı var ki anlatamam çok zorluyor