dilekgokhan Kızlar gunduz doktora gittim çok şükür sezaryen tarihimiz belli oldu Allah nasip ederse 5 Ocak doğumlu olacak oğluşum sizde durumlar nasıl bugün 37+5 iz ayrıca devlet Hastanesi'nde ve özelde ultrason bebek kiloları arasında çok büyük fark oluyor ya hangisine inanacagimi şaşırdım benim gibi olan var mı
Mv00 dilekgokhan hep özele gittim öyle bi fark başıma gelmedi ama Allah kısmet ederse Ocakta sezeryan olcam bende
EzgiKizilates dilekgokhan ben 38+4deyim sezeryan tarihim 2 Ocak dün verdi doktor ama akşamları öyle bir hareket ediyor ki aşaşıya doğru Ocak’tan önce gelecek diye korkuyorum
SevgiTuracanlolu Bende hep özele gittim. Kiloda bir sorun yaşamadım. Hatta bu uygulamada ne deniliyorsa doktora gittiğim gün aynılarını doktorum diordu. Çok şükür bu sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar. 17 Ocak’ta bende oğluma kavuşacam Rabbim izin verirse. Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin
Elizannaz Bizde 36+5 olduk ama daha tarih verilmedi cumartesi Konturolum var sizce ne zaman alınırim doğuma 🤔
Zeynepzben Bizde 37+5iz 4 Ocak’ta sezeryan olucam bende 😊 37+1 de gittiğimizde 3250 gramdı ama devlete gitmediğim için karşılaştırmasını yapamıcam, sadece doktorum ultrason böyle ölçüyor ama daha iri bir bebek bu kilosu fazla çıkıcak bence dedi
dilekgokhan Zeynepzben aynen canim bana da devlette öyle denildi özelde daha aşağısını duyunca çok şaşırdım hatta haftası önde diye şeker testi bile yaptırdılar ama çok şükür bı sorun cikmadi
Belginnn 36+4 deyiz 9 ocak doğum inşallah bir aksilik olmazsa😊 biraz sancım cıktı nst de daha erken olabilir🤔
Zeynepzben dilekgokhan tutmuyor demekki canım ama doktor karnıma bakıpta bişeyler yaptı gövdesi burası karnı burası olsa iri bi bebek bu falan dedi, hatta nst çekicek olan ebe de karnıma bakıp kaç kilo bu Bebek böyle falan dedi 😂