Yumurtlama hesaplamadan, ramzi teorisine, çin rus japon takviminden, kan yenilemeye, yüzük testinden, nub teorisine hepsini çürüttüm arkadaşlar. Bunlara göre kızım olması gerekiyordu ama oğlum oluyor😅 anlayamadığım şu ki yüzük testini ve çin takvimini kime yaptıysak doğru aksine benim iki oğlumda doğru ama 3. kız gösteriyodu doktor kol kadar pipiyi gösterdi😅 Sadece Ebrar arkadaşımızın duruşundan erkek tahmini doğru çıktı. Yine de hala kız hissediyorum bir an evvel bu hissin benden gitmesi oğlana adapte olma dileğiyle. Biliyorum hepsi hurafe ve teori ama insan inanmak istiyormuş, hakkımızda en hayırlısını Rabbim bilir ☝️ inşallah sağlıkla kavuşuruz evlatlarımıza 🤲