Papatyaa2 inşallah kanamadan önce erken gebelik testi yapmıştım negatif çıkmıştı sonra beklenen adetten 3 gün önce kanamam başladı adet oldum sandım kanama lekelenme 2 gün sürdü hiç bu kadar az olmamıştı bende şüphe üzerine test yaptım ilk dakika da çok silik çıktı hemen kan verdim 11.97 çıktı işte kesin kimyasal oldu dedim 48 saat sonra 26.50 olunca kimyasal değildir dedim daha sonra da hiç kanama lekelenme olmadı inşallah sağlıklı gebeliktir evet koyulaşma var günden güne mesela ilk yaptıklarım kamerada efektli tek görünüyordu şuan normal kamera da net belli oluyor