Bume benimde bu hamileligmn başında açlık 106 çıkmıştı bende ara ara ölçmeye başladım şükür düşük çıkıyor şeker yok şimdilik inşallah sizinde öyle olur ben diğer iki oğlumda şeker yüklemesi yaptırmıştım birinde çıkmıştı birinde çıkmamıştı bunda şeker yüklemesi yaptırmayacagim zaten genel anlamda ölçüm yapıyorum kendim