Eylem_96 Merhaba, izmir de özel çınarlı doğum hastanesinde doğum yapan biri var mı aranızda. Doktor önerebilir misiniz
scucer Eylem_96 bu hastanede yegenim doğmuştu bi sorun oldu bebek küvezi yok diye buca devlet hastanesine sevk ettiler dogduktan 1 2 saat sonra bilginiz olsun bence araştırın o kadar para vericeksiniz daha iyileri var
Hankun Ahmet önoğlu çok iyi bir doktor kardeşimin eşi doğumunu orda yaptı nasipse şimdi bizimde kontrollerimiz orda oluyor çok memnunuz 😊
Dlncvn35 Hankun Doğum ücreti hakkında bilginiz varmı acaba ben 19.750 diye duymuştum fakat bi arkadaşımın arkadaşı o hastanede doğum yapmış 25 bin civarı ödeme yapmışlar hastaneye ayrı doktora ayrı para ödeniyormuş dediler
Nurmert Dlncvn35 doktor dışardansa o şekilde oluyor hastanenin doktorlarında doğum yaparsanız normal 19.750ydi zamlanmadıysa benim mesela doktorum dışardan gelei 13bin falandı yanlış hatırlamıyorsam hastaneye verdim doktoruma ayrı ücret ödedim
Eylem_96 aytencelik Ben de Onur bey’e gidiyorum, kendisini çok sevdim devam edeceğim. Güncel doğum fiyatını öğrendiniz mi?
aytencelik Eylem_96 ben de onur beye gitmek istemiştim ama benim müsait olduğum zamanlarda o müsait değil randevu bulamamıştım önümüzdeki hafta gittiğimde güncel ücreti öğreneyim yazarım olur mu
Oztrksadiye Reşatı asla önermiyorum çok ters bi adam geçen gittim hiçte güzel ilgilenmedi kilosunu ben sormasam söylemedi yalandan baktı 10 dk sürmedi toplam devlette bedava daha güzel ilgilendiler tek iyi yanı ultrasonu güzeldi kızımın yüzünü gördüm
Kimbuki Oztrksadiye aynısı yaşadım resmen. Ne dosya açtı ne numarasını verdi. Ultrason cihazı iyi olmasa asla değmezdi versiğim ücrete. Herşey yasak dedi bitti gitti randevu. Başka hastaneleri denedim ama şimdi onur beyi denemek istiyorum bu seferde
Cicekkk35 Kimbuki ben kızımı orda dogurdum. Onur beydi doktorum. Cokda memnundum. Nst ye girdiğimde bile yanıma gelirdi. Şimdi (2.gebeliğimde )fiyatlardan dolayı devlete geçtm ama aklım hala orada.
Eylem_96 Kimbuki Bence Onur bey ile devam edin kendisi o kadar kibar bir doktor ki ultrason sonrası uzandigim yerden kalkmam için bana elini bile uzattı. O hareketi ile beni gerçekten kazandı kendisine güveniyorum
Hankun Dlncvn35 30 bin lira olmuş sizin doğum ne zaman bilmiyorum ama bizim temmuzda olduğu için bi zam daha olacakmış 30da durmayacak yani
Kimbuki Eylem_96 yarın detaylı için gideceğim zaten hastaneye. 2200 dediler bu arada merak eden olursa :) sonrasında Onur beye randevu alacağım. Onada seven çok sevmiş sevmeyen nefret etmiş arasını görmedim hayırlısı bakalım :)