Ozge1212 Gerçekten artık bulantıyı bir köşeye bıraktım şükrettim bulantıya resmen😪ağzımın tadı sürekli bozuk ne yesem içsem geçmiyor ne yapıcam arkadaşlar bi fikir verin ☹️ Usandım artık ya 😩😩
Ozge1212 Yengec33 dilimi değilde dişlerimi fırçalıyorum o an geçiyo biraz ama sonra yine aynı . Yani sürekli diş fırçası elimde fırçalamam gerek ☹️☹️☹️😞😞😞😞😞😞😞
Bebeksicimm1 Canım geçmiyor bende öyleyim şekerli şeyler yada çay kahve kola içince ağzımın tadı bozuluyor içtiğimden yediğimden bisey anlamıyorum 23.haftadayim daha geçmedi sanırım sürekli limon tuz yiye yiye buna alıştı 😁😁
Ozge1212 Bebeksicimm1 Hale’n geçmedimi sizin ayy çok kötü bi durum😩 tatlı yemek için can atıyorum çikolataya baklavaya hasret kaldım resmen yiyemiyorum yiyince ağzımın tadı berbat oluyo😩 limon yiyom geçer die ama yok of of . ☹️
Bebeksicimm1 Ozge1212 hayır canım bende geçer diye bekliyorum geçmiyor çayı bile yanında biseyler olursa içiyorum tatlı keza öyle 🥴
BrcnBlgn LyliaMom Cok sakiz cigneme bebis tukuruklu olurmus oyle okumustum burdaki yorumalrda ve cenesi dusuk olurmus.)
Ozge1212 BrcnBlgn evet öyle derler salyası akarmış hep ama ne yapim ya iyi gelecekse çiğnerm. Doğduktan sonra dayısının topuğunu emdiririz 😂tükürüğü geçer😂