Selam kızlar doktorum 36. Haftada çatı muayenesi yapacağını söyledi, pazartesi olacağım yani. Bana çok erken geldi forumda okuyorum herkes 38-39 da yaptırmış bu kadar erken yapmasının bi sebebi olabilir mi doğumu tetikler mi acaba? Bu arada hiçbir sıkıntım veya riskim yok