Arkadşlar doktor bana bıraktı ya 8 mart ya da 15 mart cuma günü doğum gerçekleşecek 8 martta 37 haftalık 15 martta 38 oluyorum ama benim bebek ilerde ve gelişimi iyi 3500 kilo 40 hafta ile uyumlu dedi doktor 4 kilo olur dedi doğuma kadar bide şu an da vücudumda kaşıntım var rahatsız ediyo uyutmuyo beni sana zorluk çıkarıyorsa erken alalım gelişimi iyi ilerde dedi napmalıyım sizce ??