gokyuzununogrencisii Kizlar dün alttan muayene oldum acikligim sıfır. Alttan muayene sonrası olan bsiey mi bu yoksa nişan denilen şey mi . Dün geceden kahverengi lekelenme tarzında az az geliyodu şuanda da kan geldi direk akıntının içinde.
MorKelebek54 gokyuzununogrencisii sumuk gibi biseyse hafif kanliysa nisandir canim. İntnretten o nksan resimlere bakip karsilatir ama bence doktora gitsen iyi olir yuksek ihtimal nisanin gelmis cunku zamaninda gelmis
Gulkar gokyuzununogrencisii zamanınız gelmiş doktorunuz ne derse onu yapın derim bebek kaka yutabilir suni sancı alın kurtulun çok beklemissin bile
MorKelebek54 gokyuzununogrencisii olsun kuuzm sen doktora git mutlaka sonucta benegin yeri cok fazla dar suan karninda kordon dolanmasi felan bisi olur bide Allah korusun sen doktora mutkaks git sancini fekan bekleme yani belki suni sanci almak zirjsna kalcan bilemessin
teacher-mom21 gokyuzununogrencisii Rabbim yardımcınız olsun bence doktora gidin bazen açıklık ve sancı olmaz ama vakti gelmiştir
gokyuzununogrencisii teacher-mom21 amiinn Allah razı olsun canım.. ama hiçbir belirti yok ağrı sancı 😢 gitmek de istemiyorum şuan çünkü her gidişimde yatış verelim suniyle baslatmamiz lazım diyor lar
MorKelebek54 gokyuzununogrencisii hayirlsiisyla saglikla gelsin insallah bebis suan durumun ne naltin canim
babyshark__ gokyuzununogrencisii inşallah allah kolaylık versın canım benimde hic sancim yoktu gittigimde 3 saatte dogurdum insallah senibde oyle olur buyuk ihtimal zaten nişanin ama sen yinede git eltimin nisani geldi ertesi gun dogurdu sancilari geldi
MorKelebek54 gokyuzununogrencisii hadi guzel hayirli gecsin dogumun kuzum ☺️ ikinizde sag salim dönün buraya insalah
Sims1212 gokyuzununogrencisii rabbim yardımciniz olsun siz de bana dua edin yarın da ben giriyorum suni sanciya