Wera 1zehratun canım direk insülin başlanır diyetle inmeyecek seviyede çıkmış bende kullanıyorum korkma bebeğe bi zararı yok ünsilinin iki güne degerlerlerin kontrol altına giriyor ünsilinle şeker bebeğin gelişimine zarar veriyor
Polatalemdar 1zehratun baya bı yüksek tokluklariniz inşallah diyetle duzeltirsiniz ben diyetle duzeltemedim o yüzden insülin kullanıyorum ki onunla da düzelmedi bir türlü inşallah siz diyet yapabilirsiniz 🌹🌹
Bal34 1zehratun benimde böyle çıkmıştı.1 saat tokluk 204 çıkmıştı.2.saat 160 sükürdü.diyete başladım düzelme olmayınca şimdi insülin vuruyorum ve hala düzelme olmadı 9 gün sonra kontrolüm var bakalım ne diyecek.inşallah senin diyetle düzelr insüline gerek duymazlar cnm
Aylamom Benim hamilelik basindan sekerim var bu yuzden biliyorum aclik ve tokluk sekerin yuksek cikmis cnm
Aylamom Aylamom aclik 90 alti olmali Tokluk 140 alti olmali doktorun sizi dahiliyeye yönlendirir ayrica diyetisyene takibe alirsiniz diyetle duzelmezse insulin baslanir ama once 1 hafta diyetle takip etmelisin evinde seker cihazi bulundur onunla aclik tokluk olcérsin
yeschef-13 Aylamom Bende bu salı günü yaptırdım bu dediğiniz rakamlar kadar yüksek değil olmalı demişsiniz ama benim 77-128-80 çıktı mesela daha düşükte olabilir kilo yaş beslenme bunlar kişiye göre değiştiği için rakamlarda değişiyor 💐
Wera Aslisko kiloyla inan alakası yok 163 58kiloyla hamile kaldım 68kiloyum şuan gayet fit bi hamileyim die şeker testi yaptırmadım bende çıktı 😵💫
Ddmyu Aslisko kilo ile bağlantısı yok ben hamilelikte iki kilo almıştım o test dönemi ve zayıf hamileydim dedim şeker çıkmaz tüketmiyorum şekerde yok ama çıktı . Beslenme ile kontrol altına almıştım neyseki ihmal etmeyin şakaya gelmez
Bal34 Wera ben 9 gündür günde 7 kez ölçüm yapıyorum 4 defa insülin vuruyorum.4 der doz.ama hala insülin vurulmadığım zamanki gibi açlık çok nadir 90 ile 120 arası tokluk desem bi kere 120 çıkmış genelde 145 ile 220 arası değişiyor kontrole daha 8 gün var
ikiminikannesi_ Bume maalesef diyet başlanıyor hemen tam 7.haftada cikti ben çok stres oldum oanikledim düşünemedim insulin kullaniyotum 3 aydir
Aylamom Bume hamilelik testinde mi ogrendiniz aclik kan sekerini doktorunuz sizi dahiliyeye yonlendirmeliydi sinirin ustunde ciimis cunku isterseniz bi dahiliye doktoruna görünün o siz3 gerekeni soyler
Tugcev Bume benimde o haftada 104 çıkmış. Doktor hiçbir şey söylemedi. normal aralıkta gözüküyor ama sınırdan bir düşük. O yüzden yorum yapar diye düşündüm ama yapmadı açıkçası
Aylamom teacher-mom21 acliginiz sinirin altinda cikmis yani düşük cikmis bununla ilgili bis3y demedi mi doktorunuz eger tokluk olarak şüpheleniyorsanız evde seker takibi yapabilirsiniz aclik tokluk olarak olcum yapin
Aylamom ikiminikannesi_ benim 2 yasinda oglum.var oda hamilelik basinda cikmisti simdi tekrar hamileyim yine basinda cikti tabi 2. Hamilelikten sonra ara ara kan verdigimde kiminde seker cikti kiminde sınırda cikti yani sekerim geçmedi kalici seker olmasindan korkuyorum saglikla dogumum olsun ondan sonra tekrar takibe alacagim bi sefer ihmal etmwk istemiyorum insallah gecer tabi sekerle mucade eden herkesin de gecsin insallah
Bume ikiminikannesi_ ay gerçekten mi ama şeker yüklemesi felan yapılmadı doktor da bişe demedi gördü sonuçları
Bume ikiminikannesi_ nasıl dikkat edicem şeker içeren şeyler yemicek miyiz yani az önce bir sürü dondurma aldırmıştım eşime yiyemicek miyim 🥺
1zehratun Bal34 kaç haftalık hamilesininiz kilom bebeğin suyu gelişimi normal dedi dahile sonrası diyetisyene gittiniz değil mi
Mayaaa34 Aclik yuksek diyor burda cogu kisi ama benim iki doktorumda acligim 95.100 arasi normal diyor burdaki her yoruma bakma doktorunun dediklerine bak
1zehratun Mayaaa34 açlık biraz normalde ilk saat tokluk baya yüksek çıkmış pazartesi dahile gidicem bakalım