denizzozkan kızlar 16+1 günlük hamileyim beyaz akıntım oluyor şu an daha da arttı özellikle hapşurunca bildiğiniz çamaşırım ıslanıyor sizde de oldu mu cumartesi kontrolüm var doktoruma soracağım
Hulo2105 denizzozkan ayy bana da aynısı oldu sonra fazla akıntıdan mantar oldum. Fitille suya karıştırılan tozdan verdi doktor. Akıntım durdu şükür
Serendipity16 denizzozkan beyaz akıntı olması normal hamilelikte büyüdükçe artıyor hatta ama mantarda olabilir doktora söyleyin fitil verir hapşırınca büyük ihtimal idrar kaçırıyorsunuz bende yaşıyorum o yüzden çamaşırınız ıslanıyordur
Esk2626 denizzozkan hamileliğim başından beri akintim oldu hep sürekli ama sürekli camasirim ıslakti kafayı yiyordum artık niye ıslandı diye enfeksiyon yoktu ama hep ıslak geziyordum hamileligim yaza denk gelmişti belki de ondandır
Hulo2105 denizzozkan doktorum kesinlikle yok dedi sadece uzun süreki fitil kullanmak sakıncalıymış. Zaten 3 tane fitil verdi bitti
ayanarta1 denizzozkan ay bende sizinle aynı günlerdeym bende hapşırınca ıslaklık hissediyorum ama.akintimi idrar mi kaçırıyorm anlamdım 😂
ayanarta1 denizzozkan çok çok az bı ıslaklık hissediyorum bazen akıntıda şu gibi oluyor anlayamıyorum
Ezgi2 Benim baştan itibaren var 30 olduk hala var ve ilk başta demiştim doktor küçük diye ilaç vermedi bebek şimdi de ben istemedim katlanıyorum az kaşdı
Deletedmom_88 denizzozkan 31. Haftadayım benim akıntılarım hala devam ediyor. Koku yoksa, renginde bir tuhaflık yoksa en doğal şey