Ben içli köfte sigara böreği poğaça gözleme falan koyucam galiba gözlemeyi pişirmeden koysam çıkınca pişirsem bir sorun olur mu o şekilde deneyen var mı? Kayinvalidenin yanındaydım bisey denemedim o yüzden şimdi kendi evime çıkıyorum yerleşme aşamasındayım