Aysinnn D12ekim bana hsg sonrası antibiyotik vermişlerdi enfeksiyona karşı ağır bı ilacti aç karnına içmiştim zehirleniyordum.. hsg sonrasi da gebelik oluşmadı
Bbetll D12ekim canım doktor antibiyotik vs yazmadı. Ağrın olursa ağrı kesici iç dedi benim zaten çok zorlu geçti bayılıyordum tansiyonum düştü. Sonrası da çok ağrım oldu gece uyuyamayınca ağrı kesici içtim. 2 gün boyunca ağrım devam ettiği için kullandım.
Aysinnn D12ekim ilk tedavilerde bana hiçbir sorun yok dendi su an tüp bebek surecindeyim polikistik over varmış
D12ekim Aysinnn tez vakitte inşallah bizde kavuşuruz mucizelerimize ☺️ allah yardımcımız olsun inşallah