zumraninannesii Benim değil ben hamileyim zaten baktım var gibi mi desem yok mu desem çözemedim bı arkadaşımın bı bakın
Dmndmn zumraninannesii Test bozuk ya da idararı fazla koymuş.Tekrarlaması gerekli canım.Hayırlısı olsun ♥️
zumraninannesii morpaqatya9 bnde öyle dedim onunda çocuğu yok 3 yıldır evli test yapmaktan yoruldum bıktım diyip duruyor hep tek çizgi görüyorum moralim bozuluyor diyor yap diyemiyorum ki
morpaqatya9 zumraninannesii Haklısın ama bu teste sorun var inşallah hamiledir rabbim isteyen kimsenin kucağını boş brakmasın
zumraninannesii Yasminnnnn benim değil tatlım 18 haftalık gebeyim bn arkadasimin bu yaptı cozemedik bı burayada atalım dedik
huysuz__ zumraninannesii idrar fazla gelmiş gibi benim böyle olmuştu fazla damlatmıştım dağıldı direkt sonra 2.testte dikkatli damlattım yine 2. Çizgi vardı öyle emin oldum. İstersen 1 test daha yap
Dilara_0 zumraninannesii hamileyim içime doğan genellikle oluyor da test bozuk gibi ama testi yenilesin inşallah kucağını boş koymaz Allah versin olmayan herkese evlat 🌹