Ftma81 Selam anneler bugün kızımı görmeye gittim 32+2 haftalık doktor bir hafta gerilik olduğunu söyledi neler yiyip içmem gerekir beslemem nasıl olmalı yaşayan ve ilerde normale dönen bebekler varmı
Dillloooo Ftma81 benim mesela oğlumun kafası 1 hafta önde karnı 4 gün geride 😂 karışık bi şey gayet de iyi Allah’a çok şükür . Takılma yani akışına bırak. 😘💙
Dillloooo 1 hafta geri 1 hafta ileri çok normal. Herhangi bi sıkıntı arz etmiyor. Ama şöyle söyleyim köy sütü yağlı içebilirsin çok güzel kilo aldırıyor bebeğe hem sana yarar gelde bebeğin kemiklerine.