Selam kızlar, ben hamile kalmadan bir ay önce b12 iğnesi vurulmaya başlamıştım. Hamile kaldıktan sonra ilk doktor muayenemde bunu söyledim. Doktorum hiçbirşey söylemedi kullan ya da kullanma diye. Fakat sonradan bazı tanıdıklarımdan hamileliğin ilk 3 ayında vurulmaması gerektiğini duydum. Var mı bu konuda bilgisi olan? 🤔 Şuan 6 hafta 0 gün